fredag den 5. august 2011

Slut med sommerferie snart...

Kære blog...
Det følelse næsten som i går, at jeg fik ferie, men desværre er det ikke rigtig, fordi det er snart længe siden, at min sommerferie startede, og nu må jeg se i øjnene, at den er ved, at være slut! Øv, øv, øv og atter dobbelt øv..
Der er under en uge til min ferie slutter, selvfølgelig bliver det godt, at komme tilbage til hverdagen, men det er også trist ikke at have ferie mere og kunne gøre lige, hvad man har lyst til.... 
Igen, igen har jeg ikke fået blogget så meget! Jeg har haft travlt med at nyde det gode vejr med mine veninder, og nårr ja at shoppe... 

Forresten.. Jeg kan også være kreativ, hvis jeg virkelig vil... ;)
Ja, jeg er jo datter af en bager.. 

Disse Party muffins er fra min fødselsdag.. 






-Cille 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar