tirsdag den 9. august 2011

HUNTER GUMMISTØVLER

Kære blog..
I dag startede jeg i skole igen, det var faktisk ikke så slemt heller ikke selvom, at vi fik lektier for den første dag..
Det bedste var, at se dem fra klassen igen, jeg har savnet dem.. Vi fik også taget et nyt klassebillede, det er lidt komisk, fordi vi havde idræt lige inden billedet skulle tages, og vi skulle ud og løbe.. Jeg nåede at løbe 8 km, og det resulterede i at jeg blev lidt rød i hovedet, men jeg tror, at jeg var så heldig, at jeg nåede, at blive normal farvede i hovedet inden, at billedet blev taget, nå men ellers er der ikke noget, at gøre ved det, jeg krydser finger, og glæder mig bare til, at se det...
Har i dag også fundet ud af, hvor lav jeg er, vi er 29 i min klasse, og jeg er en af de 6 laveste... Uf, jeg er lav. Så det resulterede i, at jeg skulle sidde på foreset række, jeg tror aldrig før, at jeg har prøvet, at komme til, at skulle sidde ned, jeg plejer altid at skulle stå op klassebilleder...

Jeg har også købt HUNTER gummistøvler! :)
Her er de jo!


- Cille

2 kommentarer:

  1. Fine Gummibooots :-) også nødvendigt i det her vejr ................:-)

    Messi

    SvarSlet
  2. Tak.. Jeg er helt vildt forelsket i mine nye gummistøvler, desværre er de bare ikke sorte, ville helst have haft dem i sorte, men der var ikke flere tilbage... Men dem her er fine nok, og de var på halv pris, så det er perfekt! :)
    Ja det er så nødvendigt i det her vejr, jeg har allerede afprøvet dem i dag, de er fantastiske..

    SvarSlet