tirsdag den 16. august 2011

Dagen i dag har været super.

Kære blog,
Mit fravær her på bloggen skyldes, at jeg det sidste stykke tid har været sammen med min bedste veninde Freja, så har jeg lavet lektier, gået i skole og svømmet...
I dag har været en alletiders dag, jeg var i skole fra klokken 8 - 14:35, efter skole var jeg sammen med 4 af pigerne fra min klasse, vi var lidt inde i byen og kigge i de forskellige butikker, så blandede vi slik poser i paradis slik. Vi var også på cafe. :) :)
Hvor vi fik super god mad, jeg fik helt ondt i maven, fordi jeg spiste for meget.. :(
Efter vi havde spist, var vi i biografen og se Brudepiger, det var en super super sjov film, den fik virkelig smilet frem, jeg synes ikke jeg lavede andet end at grine hele tiden...
Min aftensmad i dag! MUMS!

Pigehygge!
-Cille

4 kommentarer:

  1. Elsker dit nye intro bilde ...det er rigtigt sødt :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg prøvede bare at sætte det på, men ved ikke helt om, jeg synes det skal være der, fordi det er helt vildt stort...

    SvarSlet
  3. du kan jo lave det lidt mindre ellers ser det møj fedt u ..... keeep it :-)

    SvarSlet
  4. Det kan ikke gøres mindre, tror jeg... :(
    Må prøve at lege med det måske, hvis jeg bliver ved med at prøve, så er jeg måske heldig at det bliver mindre..

    SvarSlet