mandag den 25. juli 2011

Tak piger..

Jeg har i dag også tænkt over, nogle af de bedste ting ved at have dejlige veninder...

Nogle af de gode ting ved ens veninder:
 Det er, at de får dig til, at føle dig normal.
EKSEMPEL
- Når du selv tænker, at du er mærkelig, fordi du har lyst til at gøre noget skørt,
 og du så deler det med dine veninder, og de fortæller dig, 
at de har haft lyst til at gøre det samme.. 
Tja så ved man, at man ikke er skør, eller i det mindste ikke er skør helt alene.

♥ Ligemeget hvad, så prøver de altid på, at forstå dig og støtte dig.. 
♥ De griner ikke af dig, men med dig! 
♥ De lytter altid til dig, også selvom du bare gerne vil snakke om det samme hele tiden.. 

Til mine skønne veninder.. Tak, fordi I er, som I er... 

ps. har nu set, at jeg har lavet en liste, selvom jeg altid siger til min veninde, at det er hende der gør det, jeg er ellers mere til planer, som plan A og plan B'er.. (plan B 1 og plan B 2) 
Men men men i dag er jeg til lav en liste over veninder...   

-Cille 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar