torsdag den 18. august 2011

En sød august dag!

Kære blog.
Dette her bliver kun lige et kort indlæg, fordi i dag er vejret super dejligt, og med det mener jeg solen den skinner, og du behøver ikke nogen jakke, det er hverken for varmt eller for koldt.. Tak for det dejlige vejr! :)
Jeg har i dag været ude og løbe med min søde moar, vi stod op klokken 5:45, og så løb vi 10 km, det var en dejlig tur.
Jeg er rigtig glad i dag, jeg tror det er solen som får mig til at smile.. :)
Jeg har også været i skole i dag, og da jeg kom hjem lavede jeg de lektier som er til i morgen ude i haven. Ejj det er skønt, at kunne sidde ude..
Lige nu sidder jeg faktisk også med min computer ude i haven (med mine flue-solbriller, som min far kalder dem) og nyder et glas dejligt koldt vand! Jeg vil smutte....
Haha her er jeg jo!

Og her er jeg igen med fluebrillerne!

Drikker lige et glas koldt vand! 
- Cille

4 kommentarer:

  1. wowwww cooole solbriller :-)
    Ja vejret var dejligt , senere fik vi godt lidt regn
    Det er jo total hygge

    Weeekend til mig og snart til dig yeaaaaaaaaa

    Lovely Weekend :-)

    SvarSlet
  2. Haha synes du? ;)
    Ja men det er skønt med det gode vejr.. Håber der kommer godt vejr her i weekenden, det kunne jeg godt bruge..

    Også god weekend til dig, jeg har weekend om 7 minutter.. :)

    Kraaaaaaaaam

    SvarSlet
  3. Ja feeeedt med weekend Cille ,og så skal man først møde igen Mandag kl 15 ..........niceeeee

    Go dag til dig

    Kramiiiiiiiiiiiiis

    SvarSlet
  4. Skøøøøøønt med weekend! Jeg møder så mandag klokken 8:00, men det er ligemeget, det vigtigste lige nu er, at jeg har weekend! :)

    Selv god dag.. Vi ses senere..

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvarSlet