lørdag den 6. august 2011

Lørdag...

Kære blog...
Dagen i dag stod på:
At sove længe jeg var så træt, så havde vildt meget brug for det...
Jeg cyklede ud til min søde farmor, hvor jeg fik tee, flødeboller, småkager og kager.. Vi gik også en tur med hendes gravhund Viggo.. Eller sad vi bare og snakkede ude i hendes have... En stille og rolig dag, men alt i alt hyggelig dag!
Da jeg kom hjem fra min farmor, så var jeg ude og spise med min familie, det var hyggeligt, selvom maden ikke var super god..
Vi har lige spist italiensk is sammen! Mums, det var bare lækkert!

Her er nogle billede fra min dag, som jeg vil dele med jer..
"Livet er en dans på roser bare, man husker at fjerne tornene." 

"Livet er en dans på roser bare, man husker at fjerne tornene." 

Jeg ved slet ikke, hvad disse blomster hedder, men synes de er meget anderledes,
derfor måtte jeg lige tage et billede af dem. 

Her er kagerne, der var mange flere, men havde allerede spist en del af dem inden,
at jeg fik taget mig sammen til, at tage billedet. 
- Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar