lørdag den 20. august 2011

Stafet for livet


Kære blog.
Jeg har meldt mig på stafethold ”troen på livet”.  Jeg har gjort dette, da jeg har haft kræft tæt inde i min hverdag/ mit liv, da min mor har haft brystkræft, heldigvis var jeg heldig at min mor overlede, men det er desværre ikke alle, som har været lige så heldige.
I finder info om Stafet for livet på næste linje.

Stafetten består af forskellige hold på omkring 10-15 personer, der skiftes til at have mindst én deltager på banen under hele Stafetten.
Man kan gå eller løbe, og man bestemmer selv hvor langt man vil gå/ løbe. Det gælder om hele tiden at have sit hold igang, dette er ingen sportsstafet. Formålet med det er at vise, at man aldrig giver op i kampen mod kræft.
Det koster 100,-kr pr. voksen og 50,-kr. pr. barn. Hvis man ikke har mulighed for at deltage, så kan man også altid støtte holdet. Alle kan være med! :)
Stafet for livet er den 27/8 til den 28/8 2011 i Odense. Alle pengene går til kræftens bekæmpelse. 
Beskrivelse: https://s-external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQDOR_yImB4Qkj-2&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fwww.stafetforlivet.dk%2Fgrafik%2FStafet_for_livet_2007.jpg

- Cille

1 kommentar: