søndag den 7. august 2011

En lang gåtur og vafler...

Kære blog..
Jeg fandt ud af, hvad jeg skulle lave i dag.. Det blev til en super lang gåtur med min lillesøster og min lille hund.. Jeg fik næsten 10.000 skridt på gåturen ( Ja, jeg går lige for tiden rundt med en skridttæller)...
Det var en super hyggelig tur, nogle gange var det dog lidt for varmt med jakke på, men så kunne vi bare lige tage den af..
Vi gik rundt inde i eventyrhaven, og nede i vandet var der nogle svaner, og da min hund gik for tæt på dem, så begyndte de at hvæse, det lød lidt sjovt, men vi fik ham hurtigt væk, fordi tænk hvis de gik til angreb...
Broen i Eventyrhaven.

Fra vores gåtur!

Min søster har taget dette billede, fordi hun synes denne and er sød! 
Bubbie B og jeg tager lige en kigger lige ud over vandet!

Fra eventyrhaven. Grunden til at der er denne "papirs båd" i vandet,
det er som et symbol på en af  H. C. Andersens historier. 

Eventyrhaven!

Her står jeg nede ved svanerne!

Den smukke svane og de grimme svaner! 
Min sis og lille Bubbie er begge lidt trætte!

Vi var lige et smut på voksen legeplads.

Vi er på vej hjem!

Vi er på vej hjem!

Vi er på vej hjem!

Vi lavede vafler hjemme i haven, da vi kom hjem fra vores tur!

Mums! 
- Cille  ♥

18 kommentarer:

  1. Det nogle rigtig fine billeder , der er meget smukt i Eventyrhaven :-)

    Ser bare rigtig hyggeligt ud

    Og mums til Vaflerne smask smask

    SvarSlet
  2. http://altmuligteverything.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Tak tak.. :)
    Ja, der er super smukt i Eventyrhaven, tror jeg ville komme der noget oftere..
    Det var også hyggeligt.. Bubbie blev også glad for sådan en lang gåtur.. Vaflerne de var vildt gode, du må komme over en dag, og få vafler... :)

    Din blog er blevet lavet om, den er blevet flot, jeg synes bare ikke, at jeg kan kommenter den... ;)

    SvarSlet
  4. Skriver lige inden jeg går i seng , håber da i vil komme i Eventyrhaven lidt oftere, så skriv eller ring til mig , jeg trænger til lidt motion,vil meget gerne med så kan vi tag nogle skøre bilder , og seriøse

    Tak :-)Ja den er da blevet fin min blog :-) har lavet en hel ny he he he , vil du hjælpe mig med nogle små detaljer en dag , så den kan blive næsten ligeså fin som din .....:-) Messi

    SvarSlet
  5. kommer gerne over og smager dine sprøde vafler de ser bare vildt gode ud :-)

    Glæder mig Mums <3

    SvarSlet
  6. Ja selvfølgelig, vi skriver til dig næste gang, at vi tager derop. Så kan du komme med hen på voksen legepladsen, hvor der er nogle udendørs trænings maskiner. :)

    Ja, jeg vil gerne hjælpe dig med din blog, vi kan bare gøre det næste gang, at vi ses, hvis der bliver tid til det.. :)

    Vi har snakket om hjemme, at næste gang du kommer, og hvis det er godt vejr, så kan vi lave vafler udenfor.. :)

    Kraaaaaaaaaaaaaam Cille

    SvarSlet
  7. Ja den legeplads du havde på billedet, den ser altså rigtig coool ud , tager derned i morgen hvis det altså ikke regner for vildt ....ja vi finder da lige en dag hvor vejret er godt, hvor vi alle sammen kan hygge , og du lige kan hjælpe med min blog ..................smiiiiiiiiiil

    seeeeees

    Kramiiiiiiiiiiiiiiiis Messi

    SvarSlet
  8. Jeg har været i skole i dag, efter det svømning, så derfor svarer jeg først nu... Men var du på voksen legeplads i dag? - Hvis du var, hvad synes du så om den?

    Ja da selvfølgelig gør vi det en dag, men det skal være en dag, hvor vejret det er godt, hvis der er flere af sådan nogle dage i år...

    Godnat!- Sov godt!

    Kraaaaaaaaaam Cille

    SvarSlet
  9. Hej Cille

    Det er bare ok , skolen og svømning skal jo også passes :-)

    Jeg har set fodbold ..Øv en kamp he he

    Nej jeg nåede ikke derned i dag , vejret var også dårligt da jeg kom hjem fra job, vil prøve i morgen eftermiddag engang , skriv til mig hvis du vil med , hvis du ikke skal noget andet smiiil...

    Ja vejret er sg ikke for godt :-(

    Vi seees

    Dream sweet

    Kramiiiis Messi

    SvarSlet
  10. Jeg nåede ikke at skrive tilbage til dig, men desuden har jeg heller ikke kunne i dag, jeg er sammen med Freja, og vejret har også næsten været for dårligt til lange gåture...

    Knuuuuus Cille

    SvarSlet
  11. Freja hende fra stranden ???

    Ja men hvor dejligt , man skal også passe sine veninder....:-) Go stil

    Kan du stadigvæk ikke kommentere inde på min Blog ??...som jeg allerede er træt af he he he
    Skrives ...-smiiiiil

    SvarSlet
  12. Ja Freja fra stranden.. :)))
    Ja det er jo det, jeg har sovet sammen med hende tre dage i denne uge... :))

    Jo har lige tjekket, kan godt kommentere nu... ;)

    Knus

    SvarSlet
  13. Ejjj jeg tjekkede din blog ud i går, da kunne man godt kommentere, men i dag kan man ikke! Har du lavet noget om på den igen?

    ps den er blevet rigtig flot! :) :)

    SvarSlet
  14. Tak Cille :-), nej jeg har ikke lavet noget om ..ikke hvad jeg ved af he he .....

    men din er flottest og mere prof ...du må snart lige hjælpe mig med de indstillinger tror ikke jeg har tjek på .....

    skriv til mig hvis du finder tid en dag ik
    knus

    knus

    SvarSlet
  15. Laila har ret , rigtige fine bilder :-)..........

    SvarSlet
  16. Tak Cille for din hjælp i aften

    du er en smuk og skøn og skør pige :-)...

    knus knus

    Messi

    SvarSlet
  17. Tak moar! :) :)

    Det var så lidt Messi. I lige måde! Det var hyggeligt i søndags, jeg havde det helt vildt sjovt.. :)

    Knus og kram Cille

    SvarSlet