tirsdag den 5. juli 2011

Shopping & udsalg!

Hey blog!
Jeg har slet ikke fået skrevet i mange dage nu, men jeg har bare lavet aller muligt andet.. Med det mener jeg, at jeg virkelig har fået slappet af, hygge med veninder, venner, familien og løbet en hel del! :)
Her er et billede af mig fra en løbetur med mor & søster!
Dagen i dag stod på shopping! Faktisk skulle den ikke have stået på shopping, meningen var bare at jeg skulle finde en gave til veninde, men pludselig så jeg skilte overalt med 50 %, 70 %, fra 50 kroner, fra 100 kroner og så videre, tja så måtte jeg bare lige kigge, og pludselig så kiggede jeg ikke kun, jeg begyndte også at prøve en masse tøj, tja og til sidst købte jeg også noget! Jeg er helt vildt glad nu, nyt tøj er det bedste i hele verden, sådan næsten da! Det er bare så meget bedre, når det er på udsalg, fordi så bliver man bare så meget mere glad for det, som man har købt!
Det var bare lige det, jeg ville.. Tja og advarer ALLE dem som ikke kan se udsalgs skilte uden at købe noget, fordi så skal I på ingen måde tage ind i byen.. Jeg mener det virkelig, så hold jer langt langt væk!

Nu glæder jeg mig bare til i morgen, hvor jeg skal være sammen med min bedste veninde! Ih det bliver så godt især, fordi det er sååååå længe siden, at vi har set hinanden! <3

Nyd sommerferien!

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar