lørdag den 16. juli 2011

Det er ikke udlandet, men derfor kan det stadig være super smukt & hyggeligt!

Heeeeeeeeeeeey blog!
I denne uge har jeg været en uge oppe ved Skallerup Klit.. Ugen stod på en masse lækkert mad! Mums! Mums! En hel del is.. Kage.. Og helt vildt meget motion... Vi stod op klokken lidt over 7 næsten alle dage for at løbe oppe ved vandet, nogle dage løb vi kun 5 km, andre dage løb vi 10 km... Det var sådan nogle hyggelige løbeture, forstil dig at du løber oppe ved vandet, det er ikke bare sådan noget kedeligt grimt vand, at du ser, nej det er noget stort og flot med de flotteste blåfarver, du kan hører bølgerne der bruser ind og ud + lyden af dine fødder der flytter sig over sandet, en knirkende lyd! Tja det er skønt! Udover at løbe svømmede jeg rundt oppe i bassinet ved feriebyen, jeg svømmede alle dage mellem 3,1 - 5,1 km..

Så jeg fik en del motion, først en løbetur så morgenmad og så en lang svømmetur!
Jeg var også ved Skagen.. Altså altså hvor er Skagen skønt! Inden for de sidste fire år, har jeg været et smut forbi 3 gange, jeg kan bare ikke få nok af Skagen, der er noget så flot! Det findes næsten ikke flottere andre steder..
Det her er måske ikke udlandet, men alligevel er det flot, og det hamler da næsten op med udlandet, selvom det danske vejr ikke helt kan være med!
Alt i alt en lækker uge med gode minder / oplevelser.. 

Man siger at billeder beskriver mere end tusind ord. 

En af de dage hvor det bare regnede og regnede! 

Mere regn!

Fra en gåtur hjem! Det her kalder jeg idyllisk! 



Stien..


Det er da bare idyllisk! 


Idyllisk! 



Nede ved stranden! Ude i vandet ses nogle bunker fra 2. verdenskrig! 









Det er stedet, vi løb ud til! Der er bare flot! 












Her er en bakke min søster og jeg satte os op på og kiggede ud over landskabet! 



Udsigten når man sidder oppe på bakken.


 Tusind sommerkram fra mig! 

2 kommentarer: