mandag den 18. juli 2011

I morgen...

Hey blog...
Tal kan ikke være grimme, flotte og så videre de er bare tal, og ser bare ud som de gør, men alligevel så synes jeg, at 17 er et grimt tal, på trods af at jeg rent faktisk ikke synes tal kan være grimme.. Indviklet? Tja lidt, ejjj okay meget! Nå men nok om det!
I morgen bliver jeg det grimme tal, selvom det nu ikke er grimt, okay ligemeget, jeg bliver 17 i morgen....
Jeg har faktisk ikke rigtig vidst om, jeg glædede mig, det er lidt unormalt for mig, fordi jeg glæder mig ellers altid.. Men har i dag fundet ud af, at jeg faktisk glæder mig okay pænt meget, ligemeget om 17 er grimt eller pænt! Jeg glæder mig bare til at have fødselsdag, det er vel også okay, at glæde sig, når det kun sker én gang om året! Men faktisk er det sjovt, at vi fejre fødselsdag, fordi i nogle lande ved de ikke engang, hvornår de har fødselsdag, så derfor fejre de det ikke... Når vi ser på, hvad det er vi fejre, så er det, at man nu er et år tættere på døden, og det fejre vi så med gaver og flag!


 TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN....


Men jeg er faktisk ligeglad med alt det der, jeg glæder mig bare! :) :) :) :)


- Fra den glade Cille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar