mandag den 25. juli 2011

Norge

Hej blog..
Mine tanker går lige for tiden til Norge, jeg synes det er så forfærdeligt, hvad der er sket i Norge.. Tænk at nogen dog kan finde på, at gøre sådan noget! Det er helt vildt at tænke på... Jeg tænker især på alle dem, der nu er efterladt, dem der mangler deres kære, det må være en svær tid for dem lige nu..
Det får mig til at tænke på denne sang:
Danser med drenge - Er der nogen i himlen?
Som handler om en der er mistet, og om hvor svært det er, at være de efterladte..
http://www.youtube.com/watch?v=-kDI94_6XEE&feature=related

- Cille

Mit facebook lys kommer lige på her også...
................(,)
.................-ﺜ-.
................|. .| Et lys for de dræbte ♥
................|. .| Et lys for de skadede på Utøya ♥
..........(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) Et lys for de pårørende ♥
.....♥ `•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥ 
......... º ♥ `•.¸.•´ ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar