søndag den 26. juni 2011

Sommerferie, sommerferie, sommerferie, sommerferie, sommerferie.

Hej blog.
Den officielle sommerferie startede i fredags, så tja nu holder jeg altså "rigtig" sommerferie, og det er såååå skønt!Jeg har også været ude og bade ved stranden for allerførste gang i år, det var sååååå koldt! Det er lidt sent, når man tænker på vi allerede er i slutningen af junimåned og om meget snart er vi på vej ind i juli...
Her er nogle dejlige billeder fra havet jeg har taget i denne uge fra forskellige steder i Danmark!





Disse billeder er fra Hasmark strand den 23/6






Jeg har allerede planlagt en masse skønne ting, at jeg vil lave i min ferie, en af de ting, som står højst på min liste, det er at få dyrke en masse motion, indtil videre tegner det godt for det mål, fordi jeg har allerede løbet 20 km på 3 dage, jeg løb ikke i går, men jeg løb 10 km både fredag og søndag! Jeg har også allerede en plan om, at jeg skal ud og løbe igen i morgen, og så vil jeg tage sol, hvis ellers vejret er til det..
Det var alt for i dag, jeg er nemlig dødtræt! Godnat! ZZzzZZzzZZZZZzz
Kram
Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar