lørdag den 7. september 2013

September

Kære blog..
foto.JPG
Let's color the world together
Så blev det igen tid til et nyt lille indlæg her på bloggen.
Jeg har slet ikke fået opdateret såååå længe.
Men det er bare et tegn på, at jeg har det rigtig godt. ;)
Min nye host family er super, selvom det til tider godt kan være hårdt arbejde at passe 4 piger i alderen 5 år, 7,5 år, 9 år og 10 år. ;) Men de er nogle søde aber alle sammen, jeg kalder dem for monkey 1, monkey 2, monkey 3 og monkey 4. ;)

Der er sket så meget her på det sidste, og i morgen kan jeg fejre 2 måneders dag i USA, hvilket er underligt at tænke på, at jeg har været her i 2 måneder, og at det er 2 måneder siden, at jeg sidst havde fødderne på dansk jord. Dog har jeg konstant følelse af, at det ikke er 2 måneder, som jeg har været her, men istedet dobbelt så længe.. Jeg tror det skyldes, at jeg allerede i den korte tid, at jeg har været her, da har jeg været igennem så meget.
Man skal også huske og se fremad, selvom jeg dog ikke kan lade være med at tænke tilbage på min start her, men når jeg tænker tilbage, så kan jeg ikke andet end at være stolt. Jeg er super stolt af mig selv, fordi jeg "overlevede", og jeg er så stolt af alle der stod på sidelinjen og hjalp mig.

I går var en speciel dag for mig, fordi jeg var til prøvetræning på et lokalt svømmehold i Montclair, og jeg tror det gik super godt. Vi var omkring 10 til prøvetræningen, hvor det var 5 piger og 5 drenge. Jeg var den hurtigste af dem alle, men jeg var også nogle år ældre end dem. Det var super sødt, der var to piger, som begge var 14 år, de var super imponeret over min svømning, og de synes jeg var høj. Jeg kunne ikke andet end at grine, jeg mener, jeg er ikke høj, jeg er kun 1 m og 66 cm.. ;)
Jeg venter svar om, at jeg er kommet på holdet, og skulle gerne vide besked senest søndag.

Jeg holder allerede meget af mine 4 små monkeys. Lucy som er 5 år, hun siger til mig ofte,"Cecil, I don't like you - I love you". Det er det bedste! <3
Hun er så nervøs for kindergarten på mandag, jeg har lyst til at tage hende i min favn, og fortælle hende, at hun nok skal klare sig godt. Jeg prøver ofte, at fortælle hende, at det nok skal gå, og hun starter altid med, at have tårer i øjnene, men slutter altid samtalen med at smil.

Hannah - 7,5 år synes det er dumt, at jeg kun er her 1 år, og håber jeg bliver i USA så længe som overhovedet muligt, hun synes ihvertfald, at jeg skal blive i min 13 måned. + det er dumt at Emma (min danske yndlings søster i hele verden) kun er her 10 dage, det synes Hannah, og ja hvis jeg skal være ærlig så giver jeg hende 100 % ret, ville ønske, at jeg kunne beholde hende her hele året. - Det sødeste af det hele er, at Hannah ikke har mødt min søster, men alligevel, synes hun, at hun skal blive mere end 10 dage.

Madeline & Sophie (9 og 10 år) elsker vores pigesnak på deres værelse før, at de skal sove, og Sophie er så sød til at forstå, hvor højt jeg elsker min søster Emma, at jeg måske gerne vil rejse hjem til DK efter mine 12 måneder her, og ikke tage den 13 måned, så jeg kan fejre min søsters fødselsdag.

Jeg er forresten pigernes yndlings søster fra DK, det er da STORT, er det ikke? ;)

Pigernes sommerferie slutter forresten på mandag, så er det tilbage på skolebænken, jeg glæder mig til, at mine dage bliver mere faste, og man kan følge et skema mere præcist, men på den anden side, så får jeg suuuuuuper meget fritid, når de er i skole, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre med alt den ekstra fritid... ;)
Jeg har ikke haft så meget fritid, I så mange år, så det bliver nok mærkeligt.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen én ting er sikkert, og det er, at jeg vil bruge al min nye fritid på at opdater jer derhjemme. Jeg LOVER!

Det var alt for i dag.

XOXOXO
Cecili@ Mary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar