onsdag den 11. september 2013

9.11 og 4 nye "venner"

Kære blog. 
I dag er det 12 år siden 9/11. Jeg kan stadig huske dagene efter, at det lige var sket, selvom at det var svært for mig, at forstå fordi jeg på det tidspunkt kun var 7 år. 

I går til træning var suuuuper godt, fordi jeg startede som den sidste på banen, men i slutningen af træningen var jeg den, som startede, jeg var åbenbart for hurtig til at være den sidste til at starte på min bane.. ;) 
Efter træning i omklædningsrummet begyndte jeg, at snakke med nogle af pigerne, og 4 af pigerne blev og snakkede med mig. De gav mig alle deres numre, facebook + instagram. De har lovet mig, at vise mig rundt her i området, og få mig til at smage, hvad de synes er det bedste mad, at man kan få her. Jeg glæder mig, og håber ikke det er mad, som feder alt for meget ;) 

Lige nu sidder jeg ude i haven på græsplanen og nyder solen. I dag skal blive op til 34 grader.. Sveder allerede og har kun været ude i 15 minutter, men sidder også i 26 graders varme i solen. 
Haha og de siger sommeren er slut, tja det følelse ikke sådan, hvis jeg skal komme med en indvinding.. ;) 

Kl. 07:30 fik vi i dag besøg af min bedste amerikanske ven HR. Turkey.. ;) 
Han sad på kølerhjelmen af bilen i 10 minutter, og nød udsigten. 
Bye bye for nu. 

XOXO 
Cecili@ Mary 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar