onsdag den 18. september 2013

Hej efterår! :)

Kære blog.
Jeg kan ikke tro det, men i sidste uge var det sååååå varmt, at jeg kun kunne sidde i solen i højst 10 minutter før, at jeg ville begynde at svede. - Men i denne uge er det ikke til at tage fejl af, at sommeren er SLUT nu, så her er det hej efterår.
Jeg har allerede fundet min nye jakke frem, fordi ellers fryser jeg som bare pokker.

I dag var jeg ude og shoppe med min au pair veninde Val (fra Tyskland) og en ny au pair (fra Polen)..
Jeg kom til at købe 3 nye par sko!! :D :D 
3 par sko - som alle var på udsalg.
Før pris 15 dollars for klipklapperne - Nye pris 2 dollars.
Før pris for de kilhælene 60 dollars - Nye pris 3 dollars
Før pris for sneakers 43 dollars - Nye pris 4 dollars
Hahaha i alt 9 dollars - det var vanvittigt billigt.. ;) 

Elsker dem her, også selvom at de er skriggule inden i..
Mine første sko i en pangfarve.
Til min mor, ja jeg ved godt, at du ikke kan lide dem.. ;)
Til min far & Emma - jeg tror, at næsten jeg bliver højere end jer.. ;)

Sæsonen er slut for flipflapper, men dem her skal bruges til svømning! :)

Ellers stod dagen i dag på hygge med børnene, og de to største af pigerne var til dans, så det betød at jeg fik lidt alene tid med de to mindste.. Det var super hyggeligt, vi hyggede alle 3 med en cykeltur i parken, som vi kun bor få minutter fra..
Selvfølgelig skulle jeg prøve at gå en tur med mine nye sko. ;)

På vej til parken mødte vi ham her.. :)

Parken. 

Parken 

Jeg var bare nød til at tage et billede af ham her, fordi han gik alene med 4 HUNDE. 

Der er vidst en som elsker hunde.. 
Når en 7 årig er fotograf.. ;)

Hej efterår.. :)

Ismanden prøver stadig at sælge is ved legepladsen i parken, selvom vejret er for koldt til is. 
Love
Cecilie Mary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar