torsdag den 12. september 2013

Eagle rocks

Kære blog. 
I går var jeg på eagle rocks med min danske au pair veninde Stine. Hun skrev til mig for at spørge om, at jeg ville med, så efter min svømning kom hun og hentede mig, og så kørte vi sammen derop.
Eagle rocks er et sted, hvor man kan se over til NYC. Der var super mange mennesker på eagle rocks på grund af 9/11 i går. Der var også super meget politi, vi kunne se lys fra der, hvor tvillingetårnene havde været. Der var blomster bugetter deroppe, og tidligere på dagen havde der været nogle og spille musik.
Det var noget af en oplevelse.

Jeg var lige hurtigt et smut i supermarked her i morges for min host mom, og jeg fandt halloween ting, hvilket er lidt tidligt, fordi det er først halloween den 31. oktober.

I dag er jeg inviteret til 75 års fødselsdag hos min host dads mor, vi skal alle ud og spise, det glæder jeg mig til.

XOXO
Cecili@ Mary
Selvfølgelig masser af politi ved Eagle rocks, fordi der kom så mange mennesker den dag.
09.11 -  Eagle rocks
09.11 -  Eagle rocks
09.11 -  Eagle rocks
Klar til halloween den 31. oktober? ;)
Små søde spøgelser
Uhhhhh
Uhhh
Glæder mig til at vi skal lave "Lygter af græskar" 
Store og små græskar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar