torsdag den 18. juli 2013

Mandag den 15/7 og tirsdag den 16/7

Kære alle der læser med! Det her er om mine dage mellem den 15/7 – 16/7 på grund af manglende tid kommer det først i dag! Meeeen bedre sent end aldrig.. ;)
”Jeg har nu været ved min host family siden i fredags, altså snart en lille uge her hos dem.
Her er SUUUUUUUPER varmt, jeg smelter væk som en lille sodavandsis! Der er hele 34 grader her! I mandags var vi først ved stranden, hvor vi også spiste en sandwich, hvor det selvfølgelig var med hvidt brød.. (savner rugbrød allerede) Det var super skønt at være ved vandet nu, hvor det er såååå varmt her. Efter børnene havde sovet middagslur, kørte vi alle til den lokale pool! Vi kunne dog desværre kun være i poolen i 30 minutter på grund af, at de lukkede poolen tidligere end, hvad vi havde forventet, og hvad de havde skrevet på deres hjemmeside. Jeg puttede børnene i mandags, det var super hyggeligt, derefter løb jeg mine første km i USA i 26 graders varme. OMG. Her er mange bakker, jeg er ikke glad for bakker.. Hader bakker både når jeg løber, når jeg cykler, og når jeg kører bil.. Det var en super hård løbetur, selvom den kun var på 5 km, men det skyldes nok bakkerne og den høje temperatur!
I går gik børnene og jeg en tur med deres hunde. Vi pustede sæbebobler, som vi har gjort alle de andre dage siden, at jeg kom her til! Børnene rullede på rulleskøjter med hjælp fra mig! ;)
Vi fik klippet pigens (Collins – 3,5 år) hår hos frisøren, og derefter spiste jeg et stykke pizza med børnene.. Jeg er super glad for, at begge børn stadig sover middagslur, fordi det betyder, at jeg nemmere, kan holde kontakt med dem hjem, mens børnene sover! Dog synes jeg det er lidt svært, når der er 6 timer i tidsforskel! :(
Eksempel, når jeg går i seng er I alle sammen hjemme i DK på vej til at vågne op og begynde dagen.. ;)
Vi var også igen ved den lokale pool, og gæt hvem der kørte derhen og hjem?? Jep, du har gættet rigtigt, det var MIIIIIIIIG!!! Det er for vildt, fordi jeg er ikke så glad for at køre bil, og nu har jeg kørt her i USA, det er anderledes at køre her.. ;) Og man må dreje i mange af lyskrydsene, selvom der er rødt! Såå underligt!
Jeg savner jer alle der hjemme super meget, men er heller ikke faldet til endnu, men sådan noget tager jo sin tid! Og håber af hele mit hjerte det her bliver en STOR oplevelse for livet!
Kram og kys fra Cille Mary i CT 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar