søndag den 14. juli 2013

Nummer 2 dag hos min host family

Kære blog.
I går klokken 10 blev jeg hentet af min værts familie (min værst mor og hendes 2 børn). Carolyn som er min værst mor gav mig et kæmpe stort kram, og fortalte at hun var SUUUUPER glad for at se mig. Pigen Collins gav mig også et kram, og sagde jeg vil kalde dig "my girl" fra nu af. Drengen, Delvin var lidt genert, så han gemte sig bag sin mor. Der gik ikke 2 minutter så ville Collins holde mig i hånde, og fortælle mig alt muligt! Efter kort tid begyndte Delvin også at snakke super meget, og han starter alle sine sætninger med "Guess what?" Det er lidt sødt, og rigtig sjovt.
På vej hjem til "mit nye hjem" havde vi et lille stop på bruger King, hvor vi fik lidt mad, og børnene legede med nogle andre børn. Da vi kom hjem, skulle børnene sove lidt, fordi de havde været tidlig oppe for at hente mig... Så jeg havde to timer for mig selv på mine værelser.. Ja, jeg har fået hele 2 værelser - det ene er et computer / TV rum (arbejdsværelset) og det andet er soveværelset, hvor der også er spejl osv.

Mens jeg var alene på mit værelse, blev jeg pludselig overvældet, og jeg begyndte at græde helt vildt.. Jeg græd så meget, at min vejrtrækning blev helt ude af kontrol.. Jeg prøvede, at ringe til min familie men på grund af dårligt net, var det ikke muligt at snakke sammen, hvilket nok var meget godt, fordi jeg kunne ikke snakke, fordi jeg græd så meget! Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg græd så meget, jeg savner selvfølgelig ALLE der hjemme især mine to babyer Bernie & Bubbie + Emma, min far & min mor. Men det var nok af overvældelse og træthed.. Jeg sover kun 5 timer hver nat, fordi jeg ikke rigtig har indstillet mig til amerikansk tid.. ;)

Det var noget godt, og noget skidt! Og nu kommer der noget godt igen! Det er som en sandwich. Vi lærte faktisk på skolen, at når man skal fortælle en dårlig nyhed, skal man starte med noget godt & slutte med noget godt!

Derfor vil jeg nu slutte med det gode!
Jeg havde en dag helt alene i huset, hvis man altså ser bort fra hundene, katten og singel fisken.. ;)
Jeg vågnede lidt over 8 og for første gang siden, at jeg kom til USA, sov jeg hele 8 timer i streg!
Jeg skyndte mig, at skrive hej til dem der hjemme, og ikke langtid efter det, så sad jeg ved computer klar til at skype med dem! Jeg havde en SUUUUUPER dejlig samtale med dem, jeg frygtede at jeg ville begynde, at græde, når jeg hørte deres stemmer, men jeg græd ikke. Jeg havde det bare super godt, og det var dejligt at dele alle mine nye oplevelser med dem. Jeg havde en dejlig dag.. Jeg brugte det meste af min morgen med at få billederne over på min PC, jeg vil også snart uploade nogle af dem her og på FB! ;) Jubbiiii
Jeg har ikke grædt en eneste gang i dag! Jeg er faktisk stolt.. Jeg har kun grædt, da jeg sagde farvel til alle hjemme, og i går! :)
Resten af dagen brugte jeg på at gå med hundene, og gå alene ud for at købe frugt.. Jeg kom i dag op på 17 km. Forresten min "host family" var ikke hjemme i dag, fordi de var til fødselsdag hos deres kusine, det var en kæmpe stor fest, og i stedet for alkoholbar var der slikbar.

Jeg vil snart til og sove.. Kl. den er nemlig 00:00 - så har lige ønsket, det må man jo, når alle talene er ens! ;) Jeg glæder mig til at se, hvad der sker i morgen / i dag! Jeg tror måske vi skal i bio, men hvem ved, vi får se.

Så alt i alt har jeg det super godt her i CT!

Det her billede er fra i går. Jegsmiler og er glad for at min værst familie er sød! 
Mine søde værst børn med deres malerbøger (det var en af de mange gaver fra mig) ;) 

En masse kærlighed + tanker fra C-M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar