fredag den 12. juli 2013

Finally I'm in USA / så er jeg her

Kære blog
Jeg er endelig i USA! Jeg har nu været her i 4 dage. Det var en super laaaang flyvetur, det er første gang nogensinde, at jeg har fløjet så mange timer i træk. Vi fløj fra KBH til London, og derefter til New York. Der er SUPER mange søde mennesker her på skolen, jeg synes især de andre dansker er fantastiske, og vores svenske Sara. Sara havde fødselsdag i tirsdags, og vi fejrede hende med en dansk fødselsdags sang, selvom hun slet ikke kan forstå dansk! ;) Vi var også ude og spise, så vi kunne få lidt bedre mad end det, at vi får på skolen, fordi det på skolen er det værste i hele verden. Uden at overdrive. ;) 
Lige nu er vi på vej til NYC for at se byen og for at shoppe!! Jubbiiiii. Jeg glæder mig SUPER meget! Jeg har forresten fået turen til NYC i gave af min host family, og en fin pink Au pair taske. ;) 

Lidt billeder fra Saras fødselsdag: 

I hører mere fra mig, når jeg har fået mig en adapter, fordi så kan jeg bruge min PC. :) 

Hugs from NY - C.M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar