fredag den 9. august 2013

Tid til at komme videre..

Kære blog.
Nu er der kun 3 dage til, jeg flytter til min nye host family, det er underligt at tænke på, jeg er både super spændt men på mange måder og så lidt nervøs.

"Sometimes the gift of goodbye opens another door for you. 

Move on, and create the next chapter of your life! "

foto.JPG
Mums, lækker morgenmad! Det var Stines idé med denne morgenmad! 
foto.JPG
Mums, lækker morgenmad! Det var Stines idé med denne morgenmad! 
I weekenden skal jeg være sammen med mine to danske au pair veninder Stine & Valle, det bliver super hyggeligt..

Stine & jeg har fri nu, så jeg hygger bare med spil på mobilen og at skrive med dem der hjemme.
Og hygge med Penny

Og hygge med Penny

Og hygge med Penny

God fredag + god weekend til jer alle!

Xoxo
Cille Mary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar