fredag den 9. august 2013

NYC, en fødselsdag på skype, babysitter, en ny host familie og "en ferie"

Kære alle
Jeg vil bare lige opdater lidt her på bloggen, jeg har desværre næsten ikke få opdateret her..
For et par weekender siden var jeg i NYC med Soff og hendes familie. Det var så fedt, jeg tog bussen herfra NJ til NYC, hvor jeg mødtes med Sofie og hendes familie. Det første vi gjorde var, at tage ud til frihedsgudinden, hvor vi sejlede derud, og derefter drak vi milkshake..
Vi så også mindes mærkerne fra 9/11, det var virkelig en vild oplevelse. Om aftenen var vi ude og spise, hvor vi fik "børne drinks".. ;)
Jeg fik også Soff til at tage en gave med hjem til min søster, jeg glæder mig sådan til at se, hvad hun siger til min gave! Jubbiiiiii.





















Min lille Rasmus blev 10 år for lidt over en uge side, vi skypede på hans fødselsdag, det var rigtig sjovt, jeg glæder mig sådan til, at se billeder fra deres ferie.

Jeg har babysittet to gange i denne uge... Det er lidt sjovt.. I mandags babysittede jeg for en familie, hvor jeg passede 4 piger alene. Vi rydde deres legeværelse op, vi brugte hele 3 timer på det. Det var meget sjovt, og de var så stolte, fordi deres mor ville blive så glad, når de så det.
I går babysittede jeg igen, og jeg passede en lille dreng på 4,5 år. Vi hyggede med at lege med toge, bygge puslespil og lege i hans træhus ude i haven.

Jeg har forresten også fået en host family, jeg flytter til dem på mandag. Det er en familie på 6, det er en mor, en far, og 4 piger. De fire piger er 10 år, 9 år, 7,5 år og 4,5 år. Jeg skal på ferie med dem på mandag, hvor vi skal til Massachsetts. Familien bor i NJ, hvilket er super fedt, fordi det er tæt på NYC, det er faktisk kun 30 minutter i bus.

XOXO
- Cecilie Mary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar