fredag den 10. maj 2013

Snart klar


Kære blog.
Der er sket meget siden, at jeg sidst skrev..
Jeg har endelig fået bekræftelse på mail, at familien har sagt JA til mig.. Det er skønt, fordi jeg er sikker på, at de er de rigtige for mig. Jeg glæder mig, så meget til, at skulle møde dem.
Jeg er også næsten klar til at rejse nu.. ;) Mangler dog bare lige at være helt færdig med skolen.

Jeg har været ved lægen og få lavet en lægeerklæring, og jeg skal snart på sygehuset, og have lavet en test for tuberkulose. Og i næste uge skal jeg på ambassaden for, at få styr på mit vissum!!
Jeg er også ved så småt, at planlægge hvad jeg skal give familien i gave..
Jeg tror, at jeg ved, hvad børnene skal have... ;)

Jeg har også fået Emmas kamera. (Jeg ELSKER det) Vi har byttet, så jeg giver hende en flybillet til New York!

En masse klem fra mig

ps. jeg håber, at I synes om mine billeder... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar