onsdag den 10. april 2013

Skype med min helt sikkert kommende families Au pair

Kære blog.
I dag har været en fantastisk dag, da jeg var i skole, fik jeg pludselig en mail fra den familie jeg er matchet med. Det var en mail fra familiens nuværende Au pair.. Hun skrev en sød mail til mig om, at hun ville super gerne skype med mig i dag, hvis jeg havde tid, og jeg skulle bare spørge om alt det, som jeg ville.
Jeg fik aftalt en tid...
Og få mindre end en time siden afsluttede vi skype - samtalen, jeg skypede både med hende og familiens to børn.. Vi skypede en time, og de var såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå søde..
Børnene spurgt, hvem er HAN?? Haha de kommer til at bytte om på hun og han.. Men deres søde au pair Laura fortalte, at jeg vil rigtig gerne komme og lære dem at kende, og at jeg vil lære dem at svømme..
Jeg føler virkelig bare, at denne familie er den rigtige for mig..
Og for få minutter siden modtag jeg en mail fra moren om, at hun ville skype med mig igen..
Og at hun sluttede sin mail af med dette her:

"Would you tell me, please, which way I ought to go from here" - Alice.
"That depends a good deal on where you want to get to" said the Cat.
"I don't much care where" - said Alice
"The it doesn't matter which way you go." - said the Cat.
"So long as I get somewhere." - Alice


Jeg har en kærlighed for ciater, og det har, jeg fortalt familien, og nu har de så fundet dette søde citat til mig. Det betyder virkelig noget.

Familien har også låst op for hele deres ansøgning nu.. Det går den rigtige vej..
I morgen er jeg måske så heldig, at jeg skal skype med dem igen.. Glæder mig allerede.

Klem og godnat
- Cille Mary 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar