mandag den 8. april 2013

Match # 2



Kære blog.

I dag skulle jeg havde skypet med min måske kommende værtsfamilie, de er mit 2 match!! Men på grund af, at både dem og jeg blev slettet fra hinandens profiler.. Kunne familien ikke finde min skype, og det hele gik lidt kludder! Der er noget med en 48 timers regel, jeg ved ikke 100%, hvad det er for noget.. Men vi skrev til hinanden på mail, og familien fik mig fundet, så vi er i match igen... (men jeg kalder dem stadig for mit match #2, fordi det er den samme familie, jeg er matchet med ;)).

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen nu har vi aftalt at prøve i morgen samme tid, som vi skulle have skypet i dag.. Jeg er lidt nervøs, men også kun lidt, fordi jeg har bare tænkt mig, at være mig.. Og hvis de ikke kan lide mig, så er det nok ikke den rigtige familie.

En meget forvirrende dag!! Hahaha men nu er alt okay igen, heldigvis!

Klem ♥ ♥ ♥

ps. du hører fra mig i morgen, når jeg har snakket med familien..



"Tommorrow (noun) - The best time to do everything you had planned for today."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar