lørdag den 8. oktober 2011

Tid!

Kære blog..
Ofte drømmer jeg om, at der fandtes mere tid, fordi der er så meget, jeg gerne vil, men ikke når fordi jeg simpelthen ikke har tid nok.. Men lige nu har jeg tid til at blandt andet at blogge og opdatere dig, og det har jeg glædet mig sååå meget til..
De sidste weekender har jeg haft travlt, jeg har blandt andet været på kursus (jeg bestod med min opgave, og nu kan jeg kalde mig selv for svømmetræner, det var jeg dog også før, men nu er det helt 100 rigtigt :D )
Jeg har også været til en del svømmestævner.. Og ellers har jeg lavet lektier.. Det lyder ikke af meget, men det har alt sammen taget min tid...
Måske det her er vinder pladen, hvem ved! ;)
Jeg skal til og spille bingo banko med mine søde familie her om lidt.. ;)
Jeg håber vi vinder..
1000 kram & knus til jer alle...
Og GOD weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar